Wednesday, April 6, 2011

masuk angin lagi

salam..

lamanye aku x update blog.. entah angin mood dah ke langit da.. hehehe... 2,3 hari nie aku asyik tak sihat ja, penin kepala lah, sakit tekak lah, macam2 lagi... ingat kan dah teeeeeeeeeeet.. hahaha:)) perasan sungguh...

yang aku x tahan tuh, sejak 2 hari lepas perut aku keras n kembung... bile di tekan2 terkeluar lak angin pus pus.. hahaha... aku rase nie effect lepas aku mandi limau n minum air tawar kot... hahaha... dan hari nie still agi keras n sakit bila nak duduk ganas2 sikit.... tanda apakah ituw.. hahaha... kuang kuang kuang...^_^

effectnya semlm aku x p opis, sian kat opismate aku sorang2 ja kat opis.. huhu... n da 2 hari aku x masak, sian kat penghuni rumah aku tuh... terpaksa kene bungkus ja mkanan.. 2 mlm lepas makan piza home delivery ja, then semlm bungkus ns minyak... harap2 ptg nie dpt lah masak... insyaAllah.. kesian kat diorang....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...