Monday, February 14, 2011

hanset oooo hanset

salam semua.... dah makan ker.. erkkk.. aku da kenyam makan sup tadi...

hurmmm.. nak tanye la.. sape yg de pakai hanset sony ericson yang murah2 bukan yang mahal k...
so kalu ade yg pakai jenis nie, aku just nak survey ok ker..
pasal sepanjang aku mula pakai, memang asyik x betul ja hanset nie...



kekdg penim gile di buatnya.. x tau lah kot2 sebab aku beli yang murah puncanya wallahualam lah..
tapi memang tensen pakai hanset nie.. kekdg tengah2 taip jd hang n x gerak2.. kene buang batery baru ok balik.. then byk lagi problem hanset jenis nie.. x tau lah aku.....

nak beli yang lain rase rugi lak... yealah kan baik beli menda lain dr beli hanset nie..... huhuhuhuhuhu...
camane nie.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...