Thursday, May 5, 2011

inilah tempatnya

kalu korang nak tahu... inilah tempat yg paling aku gemari sekali bila duk kat umah nie....



memang section nie lah yang paling aku suka bila aku duk d rumah nie... insyaallah ade rezeki lebih nati aku nak deco2 jadikan sebuah taman english... hehehe....

sejak ade kerusi n meja belakang nie, aku selalu jea ke belakang.. hehehehe.... rase tenang ja..... tu pun x deco lagi kan bila dah siap jd taman english, rasenya malam pun aku tido kat sini kot... hahahaha

thanks byk2 to mr right yang bersusah payah cari kayu n menukang... pas balik kerja terus dia buatkan meja n kerusi nie khas untuk aku... terharu sungguh rasenya.....

p/s: pas nie nak gazebo n pergola lak... nak yang handmade punye.. tak nak yang dah siap, mahal......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...