Monday, March 28, 2011

alamak... mimpi ngeri neee...

macam mane ek kalau tetiba kan korang ter-mimpi ngeri... huhuhuuhu
pasti se-ram kan....

entah lah mitos tentang mimpi ngeri ne byk kan.... aku pun kekdg takut gak....
adelah sampai mimpi ne kekdg mempengaruhi hidup huhuhu...

aku ter-mimpi ngeri ne dah 3 mlm berturut-turut... x tau mane silap.. pade hal time nak tido
mmg basuh kaki... sometimes aku takut nk tido.. huhuhu....

nk tau ape aku mimpi.... hehehe... mehh aku share sikit;

yang first tuh aku mimpi ular2 kecik yng begitu banyak sgt di sekeliling aku dok dlm air.. kira cam banjir lah kot.. hehehe... then yang kelakar tuh ular2 tuh byk yg dok lam straw.. haha... lawakkan.... then ade yg mau patuk aku n ade yg x... hahaha.... kalu aku not married org kate ade nk masuk minang tp problemnye aku da married xkan ler ade org nak masuk minang gak.... hahahaha....

yang second tuh aku mimpi aku otw p mane ntah ramai2 then penat drop at one place nie lah.... aku pun x tau mane, n sewa satu chalet nie... n chalet nie betul2 kat tp sungai which is this sg ade begitu byk buaya yang gemuk n debat cam aku.. hahaha.. ade 5 bilik semenyer n sewa chalet tuh amatlah murah rm10.00 shj... hik hik... then pas check in aku p jalan2 atas jambatan gantung (tetiba ade jambatan gantung) then suddenly jambatan gantung tuh putus n aku terjatuh dlm sungai tersebut n buaya2 tersebut cam mai serbu nk mkn aku... huhuu.... pastuh sedar2 aku di selamatkan oleh seseorg... hahahaha.... siapa itu:???? teeeeeet....

n last mlm tadi aku mimpi kilang terbakar..... n aku sempat menyelamatkan diri aku...

so sape2 yg dapat tafsir mimpi aku nie gtaw lah.. nati leh aku belanje kek coklat... hahahahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...