Saturday, April 9, 2011

merewang 6 jam sampai ke Kay Tee

salam pagi sabtu semua...

alhamdulillah, semalam aku merewang ke Kay Tee hanya 6 jam shj..

perjalanan makan mase 5 jam = 2 1/2 hrs pergi n 2 1/2 hrs balik
berehat kat umah mama 1 jam = nyempat sembang2 n makan2 jap

kenapa aku balik? well, kitrg ade hal sikit kat kampung (kay tee / kuala trg)
kitrg tolak jam 4 ptg sampai +/- jam 6.30 ptg, rehat jap n tolak jam 7 lebih sampai dlm 9.30 mlm tadik.. hehehe.. lame jugak aku x jenguk kg ade lah dlm 2 bulan..

nati nak plan betul2 nak rehat lame sikit.. hehehe....



eh... eh.... psssssttt.. sekrg byk kisah tentang telur tiruan ek... aku rase cam takut lak nak makan, dahler aku nie suka makan telur rebus.. huhuhu.. takut nye, bahaya lagi.. macam2 sekrg nie kan... manusia skrg makin bijak....... fikir-fikir kan lah....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...