Thursday, March 1, 2012

Back to old track

alhamdulillah, kini aku kembali semula ke alam penulisan blog nie.. dah lame rasenye x update blog..
byk reason yang buat blog aku nie tak ter update.. dari sudut masa yg jarang ade, kalau nak di kira idea memang banyak.. +/- dengan kemalasan nak take a picture pada aktiviti2 yg telah di lakukan...

actually, byk citer2 yang nak aku publish kat blog nie.. yea  lah untuk kemudian2 hari kan, bile nak baca  just buka ja blog.. betul lah kate org kekdg blog nie kite boleh jadikan as our diary kan.. hehehe.. teknologi makin canggih sekarang.. ape org ckp teknologi di hujung jari.. hehehe.. entah iya ker betul slogan nie, aku pun x pndai... hehehe...

anyway, aku beredar dulu buat masa nie, insyaallah ade mase nanti akan aku cub update kan blog aku nie, untuk tatapan semua...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...