Wednesday, January 12, 2011

guess what

selamat malam sume.. aikk.. dah nak tido ker? alahai malam masih muda nie....
hehehe... just want to share wit all 'bout my new hobby.. hahaha

actually, hobby aku nie kira, hobby yang bermanfaat ler kalu jadik...
hahaha... nak tau ape die...

jom tengok dulu...













kwang kwang kwang.. ini lahdia my new hobby which is menanam pokok2... actually all these baja-baja aku just beli kat kedai.. di mana akan ku semai 3 jenis pokok2 yang entah akan menjadi ker tidak.... harapan ku moga ia menyinar macam pokok pandan ku yang semakin mengembang n meninggi... hik hik....

yg 1st tuh, baja sawi.. memandangkan sawi nie sayur yang sentiasa perlu ade dlm petisejuk aku tuh, timbul lah idea nak tanam sawi nie.. atleast senang nati bile dah ade hasil terus petik ja... hahahaha

yg 2nd tuh baja tomat yg kecik tuh.. nie pun sayur wajib aku kat dlm petisejuk aku, nk wat sambal belacan ker, nak wat western food ker, senang kan....

yg 3rd tuh, baja brendi... aku suka kacang brendi nie.. opssnak tanye satu yea' brendi ke bendi ek?... aduss... confius aku.... hehehe..

so,inilah baja2 yang tengah aku tanam n ETA (estimate time arrival - guna ayat shipping skit) anggaran hasil tanaman nie within 2 @ 3 months according the guidance note yg aku baca di bungkusan baja tuh lah...

so... same2 lah kita berdoa moga2 dpt lah hasil tanaman nie n if dah ade hasil nati aku akan post entry tanam2an aku byk2 ek.... janji.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...