Monday, January 24, 2011

selamat dtg blogger baru

salam.. lame x update... hehehe.. idea ade tapi mood x brape nk ok.. hehehe...

anyway, aku nak amik kesempatan nie nak wish selamat datang ker dunia blog bagi blogger2 baru, even aku skrg nie pun bukannyer di gelar blogger lame pum, bahkan follower pun seciput aje, tapi as a blogger, aku nak beri kan dorongan n my support supaya diorang akan terus maju...

bukak facebook aku pagi nie, byk aku tgk member2 aku yang dah daftar as a blogger.. ade kemajuan... baguh... moga ramai lagi yang akan menjerumuskan diri di dalam blogger nie... byk benefit yang blh di gunakan dlam berblog nie kan?....

antaranya;

1) dapat meluahkan perasaan atau pendapat tentang sesuatu benda / isu.. asal tidak memudaratkan diri

2) dapat beritahu pada kawan-kawan tentang perkembangan kehidupan yang terkini; nie especially pada membe2 yang dah kenal lah... hehehe

3) dapat menambahkan kenalan lagi... yang nie aku suka, boleh bertukar2 fikiran, boleh bertemu muka... hehehe

tulah antara alasan kenapa org berblog n bukan $ semata-mata tau, & tak di nafikan bila berblog, akan ade $,  tapi boleh dikategorikan sebagai bonus lah kan, boleh lah top up beli benda sikit2 kan... dalam kes aku nie pulak, aku kalu dapat $ hasil dari ber blog nie, InsyaAllah aku bajet nak buat treatment aku, aku nk buat IVF.. hehehe...insyaAllah...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...