Saturday, May 7, 2011

happy mothers day

sempena hari ibu yang akan di raikan esok, aku ingin mengucapkan selamat menyambut hari ibu bagi semua para ibu di luar sane..

x lupa juga buat Ma aku, yang paling aku sayang, rindu selalu... yang selalu menjaga aku sejak dari kecil sehingga aku get married, yang memahami isi hatiku... terima kasih atas segalanya Ma.... Ma aku dulu garang, aku pun selalu jea bantah n memberontak cakap Ma aku dulu... ohhh rase berdosa ja.. huhuhu:)




walaupun sehingga sekrg aku belum merasai nikmat menjadi seorang ibu, tapi aku memahami kerana aku ada naluri seorang ibu.... dan..... aku berdoa semoga tuhan akan memilih aku menjadi seorang ibu dan menjalankan tanggungjawab yang di amanahkan dengan baik sekali... insyaAllah....

selamat hari ibu juga buat Mok (Mak Mertua aku).. semoga sentiasa bahagia n sihat selalu....

lastly.. selamat hari ibu sekali lagi pada semua readers n para ibu di luar sana.... semoga hari ibu ini di sambut dengan penuh kasih sayang....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...