Sunday, May 8, 2011

perasaan...

just nak share ngan readers... semua tahu hari ini adalah hari special bagi mereka yang bergelar ibu...
alhamdulillah early morning tadi aku da make a phone call to my mothers.... n seperti yg da aku mention dlm entry2 yang lepas, this week aku x kerja n untuk itu, bila duk kat umah nie, aku just surf internet n tgk facebook jea lah.... nak mengisi masa lah katakan... hehehe:) ..... nak kemas umah, umah dah kemas, nak basuh baju pun, pg tadi dah setel....

so alkisahnya, rentetan dari hari special nie (hari ibu), banyaklah status yang membe ucap kat dlm fesbok mengenai hari ibu nie.... byk yg aku baca, yang mane semua proud to be a mummy.... huhu... kekdg timbul jugak sedikit iri hati.... ade jugak yang berbangga mempunyai anak2.... alhamdulillah buat mereka.... semoga aku juga akan dapat merasainya nanti... Amin....

tapi bagi aku yang belum menjadi seorang ibu ini, teringin nak jadi macam mereka, dapat wish dr anak2, celebrate same2.. espc. jika anak berusia within 3 yrs old and above for sure best tgk keletah n kerenah diorg kan.....

ini bukan entry emo2... but just nak share 'bout my feeling.... dan alhamdulillah aku terima dugaan n cabaran yang paling hebat bagi aku.. Allah Maha Mengetahui bagi setiap apa yang telah di rancang kan untuk aku.... usaha + tawakkal amat penting bagi setiap Ujian yang diberikan......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...