Monday, February 14, 2011

sudah besar

salam semua....

ari nie aku x nak citer byk, just layan jealah gambar2 kat bawah ek...

pokok bendi
tanamanku yang sudah membesar dengan jayanya... harap2 terus membesar lah.... macam tuan die... hik hik

pokok daun pandan
pokok daun bawang yang baru di tanam
pokok daun kari - anak benih dr umah MIL... hehehe

pokok sawi

pokok tomato kecil


ini lah semua tanaman aku yang baru nak membesar, actually nie gbr last 2 weeks n now, my pokok2 membesar dengan jayanya.. suke aku tgk....

pokok daun pandan tuh, ade 2 ; yang dlm pasu satu, n tanam kat tanah depan umah aku satu.. yang ituw memang membesar bagai johan.. hehehe.. ade kot tinggi aku, tapi x leh nak snap sebab ade makcik2 neighbour, kan x pasal2 diorg ckp ape ke hal aku amik gbr pokok pandan.... hehehehe... x suke aku kalu ade spekulasi cam tuh kan... hehehe

yang pokok sawi tuh pun sekrg dah naik hijau.. cume time amik gbr last 2 weeks, die baru nak sesuaikan diri dlm pasu yang panjang tuh.. maklumlah baru bertukar pasu... eiiii x sabar tul nak memetik hasil tanaman nie... senang amik belkg dapur ja.... kan.... hehehe.. sonoknya.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...