Tuesday, February 26, 2013

kisah ikan bakar

ikan bakar?....  dengar pun da kecur air liur kan... hehehe..
sebenarnya hari nie aku x p kije... malas melanda.. bila pg2 pun da malas, jawabnya memg melarat ler penyakit nie n dapurku memang x berasap ler... hehehe...

dalam tengahari hasben aku msg ckp xyah msk coz die ade beli ikan bakar.... 2 ekor, ikan talapia.... wahh... memang best gileeee.... gemokk lagi lah aku in macam.... 

tapi big problemnyer aku lupa nk snap gbr tersebut di sebabkan terlalu lapar... itu lah alkisahnya tentang ikan bakar nie... haaa.. pada sape2 yg terliur walau x tgk gbr pun p mkn cepat2 ek.... hehehehe

ok... nati aku upload gbr masakan aku yg lepas n semasa byk2 utk tatapan korang.... hehehehe.....

salam sayang seme..... muah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...