Tuesday, February 26, 2013

menu makan lagi

salam sume... nie actually dinner aku malam kelmarin... sajer nk perabis kan stok daging korban yang ade lagi dlm peti sejuk tuh...

cari idea nk mkn ape... akhirnya..... idea!!! yessss

>
>
>
>
>

daging panggang bersos black pepper

>
>
>
>

see... daging yang lembut di saluti sos lada hitam, n some dessert; jagung, salad, tomato n
x lupa kentang yang di bakar - tp hitam sikit... but... bessssss

hahaha.... gigih sungguh aku suh my hubby buatkan pemanggang kat belkg dapur... dah ler tuh... xdek jaring terus di outer akunyer pemanggang... ok lah jugak.... janji hubby aku die nk beli pemanggang baru... so... sila2 lah ingat beli yg baru pemanggang i yea' en zairin... hehehe... kasi besar skit, supaya nati bile baca nampak skit... hahaha

danglah aku snap sikit2 time dging dok atas pemanggang traditional kan''.. hahahaha..

jommm layan....



daging yang sedang memanggang dirinya sendiri... ahaksss....
ubi kentang... yummmy.....
hurmm.... nie lah acara aku mlm kelmarin... hehehe.... berdua aja... mlm nie adik ipar aku x tido umah...

lupa nk mention, actually 2 mlm lepas adik ipar aku ade dtg tido umah... hehehe... mlm ja ade... diorg ikut my hubby... kul 6 ade dumoh n pagi2 balik Paka... hehehe..... x ler bosan sgt aku dok kat umah, bile adik2 hubby aku nie ade... hehehe...

4 comments:

  1. rajin nye..sedap..bile aku nk wat ni ..

    ReplyDelete
  2. hahaha... anytime lah mek.... ko ade daging korban x lg... leh rrr wat weekend nie....

    ReplyDelete
  3. huiii..teror dan rajin nyaa. chun wat steak atas pan saja. malas sebenonya :p

    ReplyDelete
  4. hurmm.. nie terlebey rajin nie cek chun.. hehehe... malas gak tp saje nk rase traditional skit.. hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...