Wednesday, December 29, 2010

it's cake again..

salam... poyo je aku kan.. buat entry lain2.. hehehe.. dah kalu wat entry untuk byk2 citer x bes utk satu tajuk... hahaha

nie alkisahye, pas bekalan untuk cheese cake abis, aku wat bekalan lain pulak...
hehehe.. teka ape kek yang aku buat... nie just favourite aku ja.. mr right aku x berapa suka, sebab manis katenye.. tp bile dah takdek makanan lain terus abis jugak di makannya.. lalala... air tangan wife die buatkan, mesti mkn punyer.... hahahaha...... jom tengok...

>

>

>

>

>

kek coklat

>

>

>



actually kek coklat yang aku buat nie boleh jugak di masak cara kukus tapi aku suka lagi bakar..
aku amik resepi brownies yang aku buat dulu... tgk kat entry yang lepas yea'... just topping die nge coklat masakan, mentega n susu cair n hias ngan coklat urai....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...