Wednesday, December 29, 2010

sejuk dingin

salam... uihhhh sejuknye...
aku nak update kisah cuace kat kemaman nie... mendung n hujan kadang2 lebat n kadang2 rintik2...
adakah nie petanda akan berlaku banjir... ohhh tidak...... hehehe.. dah 2 hari keadaan ini berlarutan...
aku suka cuace gini.. sejuk, mendung n dingin.... dulu time kecil2 aku selalu main hujan
bersama2 dengan abg2 aku.... (aku anak tunggal perempuan dr 4 beradik)....

cume sekrg da besar panjang, x leh arr main air hujan dah... makin besar, makin byk penyakit...
kene ujan sikit terus pening lah deman lah... hahaha....

banyak kenangan waktu hujan2 gini.. semua pernah alami kan... kene kurung kat luar rumah pasal
degil, mak suh masuk dalam rumah x dengar asyik nak main air banjir ja... hehehe... tu lah kenangan dulu2...
kenangan waktu study lak, kalu time ujan2 gini, aku ngan membe aku p belakang asrama,
p main badminton tengah2 ujan... wa wa wa

tu lah antara kenangan2 dulu.. but now, bila tibanya musim hujan, kalu duk kat rumah mesti aku
termenung belakang rumah tgk ujan... nak main xleh.. kan x pasal2 org ckp wife sape lah yang x senonoh nie...
hahahaha....

sejuk sungguh nie.. kekdg terasa mcm duduk di sini ja.. ahaks....

source: yahoo.image
bes kan duduk sini, sejuk jaaa... hehehe... sape lah nak ajak aku p sini kan... mr right aku x nak dengar dah loyar buruk aku
yg asyik ckp nk p kat tempat ber snow2... duit takdop kate nye... hahahaha.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...