Saturday, December 18, 2010

tempat penuh kenangan....

sempena entry lewat malam nie aku nak share nge korang seme tempat aku study dulu...
actually tempat nie banyak kenangan manis n pahit.. di sinilah aku mula mengorak langkah mencari ilmu selepas SPM.... bermula dari Matrikulasi 1 tahun dan further degree study 3 tahun... start from 1999 till 2003....

kenangan sungguh tempat nie...
>

>

>

>

>

inilah tempat aku study dulu....
kalu korang nak tahu, nama kolej @ universiti aku nie dulu sentiasa bertukar.... mula2 mase matrik known as UPM (terengganu), then after aku degree jadi KUT (kolej universiti terengganu), after that KUSTEM (Kolej Universiti Sains & Teknologi Malaysia) n now known as UMT (Universiti Malaysia Terengganu).....

dah 7 years tinggalkan zaman study nie.. hehehe... sometimes memory time study dulu dtg menggamit kenangan.. waaahhh.. falsafah pulak.. hehehe....

>

>

>

>

>

nie bus stop jln ke asrama tok jembal..... tempat aku menunggu bas setiap kali nak ke bandar @ balik kg...
7 tahun memang tempoh mase yang agak lama... banyak perubahan yang dah berlaku kat sini; jalan dah di naiktarafkan, bangunan hostel pun byk kat sini... dulu; tempat tunggu bas nie, pondok nya buruk jah, skrg berbatu cantik.... dulu; belakang tuh ade semak samun, org trg cakap "banyok rok".. tapi sekrg ade kedai mkn, byk pilihan nnk mkn kat mane... heeeee...

>

>

>

>

>

taman kancil....
tempat nie, pelajar2 kat sini gelarkan tempat nie sebagai Taman Kancil, terletak di tepi main gate utk masuk ke hostel.... tempat nie lah kenangan aku tunggu bas @ van ke kuliah hari-hari...tempat nie jugak tempat ber dating dulu.... wahhhh.. memory tuh.. hahaha.... tempat nie dah jadik tempat lepak pelajar, nak diskas something pun kat sini juga... hehehe....

ermmm nak lagi ker... dah cukup lah ek setakat nie ja gbr yg sempat aku snap itu hari.. anyway, nati aku stg lagi kat sini, aku snap byk2 gbr utk tatapan semua teman-teman alam maya nie ek... dan bagi sesape yg nk berkunjung aku prefer mai lah sini... nak makan ikan celup tepung @ sotong @ cendawan @ udang di sulami ngan angin laut china selatan n angin sepoi2 bahasa.. uihhh nyaman.... hehehehe.....


nie gambaran pantai tok jembal yang sudah berubah wajah... cantik kan.........

alahai mata nie dh nk pejam dah nie.. x tahan dah.. sampai takat nie lah dulu entry kali nie.. nak p tido dulu.. en bantal n en selimut dah memanggil2 dah nie... mumuaaaaaaaaaaaahhhh...

wassalam... gud nite.. tatata... tititi... tutututututuutttt....

2 comments:

  1. mc jang ...

    windu aku wei tengok pic2 ni ..windu2 sgt2 ni ..aku nak g sana tahun dpn ..hahha

    ReplyDelete
  2. hahaha... ko kene dtg tau pasail jln lapangan terbang pum da berubah benor... hehehe..... nati kite jupe lah... kenangan lame... hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...