Friday, December 17, 2010

jiwa kacau

di kala ini jiwa n perasaan ku teramat kacau.... kacau dek kerana perasaan ini yang amat mendambakan kehadiran insan yang di gelar sebagai anak.. oh.. kekadang terpikir jugak; "ermmm macam mane yea' rasenyer pregnant.. nk bersalin tuh macam mane rasenye"...  x terjangkau dek perasaan kerana x pernah aku merasai benda tuh semua....

kadang2 dek kerana kekuranga yang satu nie, aku menjadi seorang yang mudah sensitif, tekanan perasaan juga.. huhuhu... kadang2 meluahkan perasaan dengan mereka2 yang segelintirnya memang x dpt memahami erti perasaan aku sebab mereka2 x pernah mengalami..

bagi mereka2 yang bergelar ibu @ mama @ mak @ mummy @ ummi, alangkah bahagianya hidup anda...
mungkin ketika ini, sedang berhibur bersama anak-anak yang tersayang.... 

aku sentiasa bertawakkal pada Nya yang telah memberi dugaan yang sebegini besar buat diriku.... aku terima dan pasrah tetapi kadang2 aku tak tertahan kerana aku hidup di dunia yang penuh dengan manusia yang mempunyai berbagai2 karenah dan perangai... huhuhu

dan aku percaya juga Tuhan itu Maha Adil dan Maha Pemurah... InsyaAllah moga2 aku terus bertawakkal dan berdoa semoga impian aku akan termakbul juga di satu hari nati... pasti tiba.... Amin....

Wallahualam.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...