Wednesday, December 15, 2010

sambungan kisah jumaat 10.12.10

salam sume...

ok.. ari nie perabis kan kisah di kuala kubu bharu...
actually aku sampai sane jam 7.30 malam... pas sampai aku hantar budak2 ke hostel diorg dahulu, then baru aku check in kat hotel dalam pekan Kuala Kubu jugak....

then plan jugak nge budak2 utk dinner sesame after masing2 bersihkan diri dulu, mandi n sembahyang...
so.. pas kitrg drop they all seme kat hostel, we all p check in kat hotel budget... semangat nie.. nak check in, bersihkan badan dulu then nk rehat barang 1/2 jam... hehehe... tetapi... jeng jeng jeng... punyer lah kecewa.... sebab nyer hotel yg kami stay tuh x memuaskan... sedeh sungguh... nk buat camane kan...

tu yg aku ckp dlm entry yg lepas x mengujakan pasal aku ingat hotel yang akan we all stay nie ok lah tapi.. hurmmm..... nasib badan.. huhuhuhu.....

ok lah jom kite layan dulu beberaapa pic yang sempat di snap oleh mr right aku nie... hehehehe
jom jom layannnnnnn...

inilah dia pekan kuala kubu bharu, selangor.....

budak-budak yang dah besar panjang.. sedang berborak2 sambil menunggu utk check in hostel they all....

empunya blog yang sebok nk bergambar jugak.. hehehe

nie time makan malam nie.. restoran dlm pekan kuala kubu.. muka masing2 yang penat n lapar...
menu kitrg yang same semuanya... hahaha.. menu budget belaka nie.. hahaha
alhamdulillah tomyam bes jugak then nasi grg biasa pun x kurang hebatnye.....
hurmm... tu lah alkisahnya perjalanan aku n the geng ke Kuala Kubu Bharu pd 10.12.2010 hari jumaat yang lepas... aku check out hotel jam 7.00 pagi.. bertolak balik n sampai ke Kemaman kira2 jam 1.00 tengahari setelah berlakunya 'kesesatan' jalan selama 1 jam di Genting Highlands... uwaaaaa.... ingat kan hebat lah kononnya.... sebab dah 2 kali p sane.. ropenyer.. tersesat jugak kali nie.. ayoyoyo....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...