Wednesday, December 15, 2010

15.12.2010

actually ingat mlm nie aku nk post menu makan hari nie... tengahari; sup telur berkentang n sayur goreng peas sprout belacan... malam; donut n kuew tiow goreng........... sepatutnya ini lah yang menjadi post aku mlm nie tapi kamera lak x dek battery... aku lupa nk beli tadi (utk info korg, kamera aku jenis nikon, yg murah punyer, guna batery pakai buang, senang nk bw ke mana-mana).... so... x leh snap ler gmbr menu tuh....

ok lah memandangkan aku ngah gile babas nk  update blog nie, aku bgtau lah keadaan cuaca kat Kemaman hari nie... atleast pada sesapa yang berada di luar daerah Kemaman nie pasti akan merasa seperti berada di sini kan... hehehe... kira cam novel arrr... bila baca terus terasa yang kite seperti berada dalam alam citer novel tu kan... so itu lah point aku..... wawawa

hehehe... back to our main topic... hujan... pagi tadi kat area Kemaman nie x hujan pum, panas jea, tp masuk jam 9 lebih tuh terus awan mendung... awan cerah sedikit sebanyak telah dilitupi awan mendung.. sedikit sedikit, lame2 hujan rintik2 pun turun, then terus di sertai dengan angin... pas tuh terus hujan lebat sehingga lah jam 12.30 tengahari..... n sekrg time aku tulis blog nie... alhamdulillah cuace ok lagi nie... x hujan lagi... hehehe.....

sekrg nie, time nie.. aku tengah layan citer hindustan ZEE TV.. hahaha.. sambil tunggu mr right aku balik dr meeting ngan member dier... opssss nampak cam dah balik tuh.. soryyy ya semua... i nk p buat air dulu kat mr right aku tuh.. wife mithali kan.. hehehehe.....

mumumuahhhhhh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...