Wednesday, December 8, 2010

selamat tahun baru 1432 H

salam tahun baru semua... mengikut kalendar islam, skrg kita berada di tahun baru kan...
anyway... alhamdulillah Syukur padaNya kerana memberi umur yang panjang... alhamdulillah....

tahun baru + azam baru + matlamat baru + pendek kata seme baru kan.....

sempena tahun baru 1432 H nie aku perlu berusaha demi mencapai matlamat aku yang satu2 nya yang memerlukan kesabaran yang paling tinggi.... aku perlu memotivasikan diri juga utk matlamat aku ini.....

matlamat yang ingin aku capai belum di makbulkan olehNya... InsyaAllah berdoa dan terus bertawakkal....

kepada teman-teman yang berdoa terima kasih byk2.... moga2 di tahun baru 1432 H ini akan ade sinar kebahagiaan buat diriku n suamiku....

aminnnn.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...