Tuesday, December 28, 2010

pahit untuk ditelan...

alhamdulillah... hari nie merupakan hari pertama aku mula meminum akar kayu nie...
rasenye memang pahit lah as usual semua akar kayu n herba2 n ubat2 gitu kan... pahit bererti bagus untuk kesihatan kan....

aku amat berharap agar Tuhan dapat memakbulkan doa ku ini yang satu nie....
hajat yang paling besar n bakal merubah hidup aku n mr right aku jika ianya di makbulkan.....

aku dah rebus akar kayu nie semlm n pagi tadi dah memulakan misi aku ini... sekrg, mengalirlah air akar kayu nie di dalam tubuhku, moga2 ianya akan bertukar menjadi benih2 yang sihat... amin.... hehehe... ahamdulillah setakat nie takde lah rase kesan ape2 lagi.. hehehe.. cuma rase lapar jea lah... hahaha (pasal aku x mkn lagi).... hehehe.....

wassalam......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...