Sunday, December 26, 2010

tahun baru

salam sume... lame x update blog.. hehehe... agak2 cam rindu tak nge blog aku nie...
hahaha... if x rindu maknenye aku nye blog kene kasi up sikit rrr....
supaya gempak cikit n kalu lame x online korang cam rindu jaaa.. hahaha....

anyway lawak la aku nie kan... tik tok tik tok.. jam sentiasa berputar, mase pun berubah... so sekarang sedar x sedar dah nak sampai tahun baru dah kan... tinggal lebih kurang 5 hari lagi...

sempat lah aku nak wishlist kan for this incoming new year nie (2011)....

jom2 kite checklist cikit.... jom jom layaaaaan...

>

>

>

>

>

>


source: yahoo.image

  • nak berusaha supaya tahun 2011 nie, aku dapat hidup bertiga pulak.. opsss bukan bermadu tau... aku berharap agar aku pregnant tahun nie... dapat baby... hehehe 
source: yahoo.image



  • nak berusaha supaya tahun 2011 nie, aku dapat membina kerjaya yang lebih cemerlang dan terbilang... wahhhh.. aku bukan cikgu... hahaha






  • source: yahoo.image
    


  •  nak berusaha supaya tahun 2011 nie, aku dapat menabung... hahaha... azam tertunda nie... dari last year lagi azam nie....





  • source: yahoo.image
    


  • nak berusaha supaya tahun 2011 nie, aku dpt menurunkan berat badan.. uhuk.. nie part yang aku pun x sure dpt buat ke x... tapi aku jadikan azam biar bermotivasi utk melakukan nie... yakin boleh..





  •  >

    >

    >

    >

    >

    hurmm.. tu lah antara wishlist aku for 2011.. ade lagi banyak tuh, tapi x leh arr mention byk2... kan bile mr right read my blog kan n terperanjat die kan lagi susah.. kan asyik kene perli2 manja lak kat umah kan sape nk jawab... hehehe...

    korang nyer azam lak camane? ade same cam aku ker? jom lah share....

    ahakss..... wassalam...

    

    No comments:

    Post a Comment

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...