Saturday, January 15, 2011

bubur kacang.. last entry for today

spt yang dijanjikan.... menu last for today, bubur kacang yang x brape nak manis.. hehehe...
mula2 aku ingat just nk mkn sandwich ja, tapi memandangkan ade sorg lagi makhluk kat rumah nie, yang sejak dari die balik kije ptg td n sampai skrg x mkn2 laksam n sandwich, terus aku p buat bubur kacang....

saje buat alasan adik aku nak mkn, tapi aku rase owner blog nie sebenarnya yang kempunan... sape tuh?!!!! hehehe.......

so... malas nak bebel2 panjang.. jom layan....


bubur kacang ku.... desert before dream.... hik hik :))))

bubur kacang yang aku kurang sikit jumlah gula dalamnya... hehehe... cara penyediaan yang simple, rebus kacang hingga agak2 lembut, then masukkan 3/4 nissan yang sederhana besar, garam sedikit, 2 sudu kecil gula n 1/2 dari 1 kotak santan.... n sedia untuk di makan...

uarrrggghhhh... mcm ngantuk ja.. kemas dapur sedikit n lepas tuh boleh bergolek2 sikit... woaha hahaha....

nite alllll... jumpe lagi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...