Thursday, January 13, 2011

fresh morning here

morning sume...
source: yahoo.image

what a fresh morning today... hohoho
lately, the weather kat kemaman nie, sejuk dingin ja, n alhamdullilah since yesterday n today there is no more raining... everybody take a good opportunity doing their activities...

for full time housewife maybe ini hari yg ditunggu2... hari utk menjemur kain sedunia... ahaksss...
yea lah dah berapa hari counting days spy ade sinar matahari utk jemur kain...

source: yahoo.image


aku tgk rumah neighbour aku, siap jemur kain keliling pagar.. hehehe... nak tiru aku lah tuh... opsss terkantoi.. actually, nie citer last week before heavy raining, adelah one day tu hari agak2 panas skit, aku terus basuh baju yang dah diperam selama 1 mgu....
then aku jemur keliling pagar aku.. hahaha.... tu ah makcik2 kat sebelah umah aku tuh menjeling ja tgk... hahaha....

nah tetiba semlm aku tgk die lak yang jemur keliling pagar, siap x muat terus di sangkut kat grill pintu nak masuk umah.. hahaha... lagi dashyat dari aku... hehehe...

anyway, ape2 pun, semoga panas hingga ke petang.... amin.... sempat jugak nati aku balik, jemur kain yang udah di basuh semlm, ade 1 bakul agi x cukup penyidai... penyidai aku patah 2,3 bulan lepas... huhuhu..... sob sob, sedih x abis lagi... nak citer ker? x  yah lah pasal menyakit kan hati jah... hehehe....

ok... muah... nati jumpa lagi ok... wassalam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...