Saturday, January 15, 2011

sukanya dapat ini

salam sume... hari ini kan aku dpt benda lama yang sudah rosak, so ari nie dapat lah gantinya.. hehehehe
so, pada sesape yang nak tau baca lah entry lepas2 ya... hehehe... best tul dpt benda nie, seme kije jd senang dah.... time cuace panas2 nie... hik hik

kebetulan ade sikit bajet terus lah order dr tukang, hehehe.... n credit to mr right yang susah payah orderkan utk aku nie.. hua hua hua....

ini lah die........ jeng jeng jeng... memperkenalkan....


>

>

>

>

>

>

>

>

>

>




wahh.. penyidai kain jea kan.. saspen tul aku nie kan.. hik hik.. baru dpt nie.. senang sikit nk jemur kain, x perlu lah sampai nak jemur kat sekeliling pagar... hahaha... so, makcik2 neighbour ku tengoklah, aku dah ade penyidai baru... hehehe... doklah diorg ngata kat aku lagi kan.. wah wah wah....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...