Friday, January 14, 2011

dinner malam tadi

hurmm... salam morning seme.. best tul x kije hari nie....
hehehe... actually baru lepas kenyang nie mkn nasi lemak... hehehehe... tapi sorry lah x leh nk upload pasal x nyempat2 snap terus ngap habis licin.. hehehe....

last entry aku ade bgtau kan nak wat western food to celebrate our2nd 4th anniversary kan.. so, aku kuar dr opis awal skit dlm jam 2.30 gituw lah n terus pecut ke pasaraya.. 2 psrya aku p, 1st tuh aku p pasaraya pantai selamat to buy things like sayur n bahan2 kering yang dah habis kat rumah tuh. then 2nd tuh aku p pasaraya tunas manja beli fillet ikan dory.. hehehehe

then balik rumah terus p ke dapur n setel2 kan before mr right aku balik.. konon2 nak buat suprise  lah.. huhuhu.. tapi x jadik.. hahahaha... die dh tau coz dah baca my blog before die balik tadi.. huhuhuhu...

ok, so aku just buat a very simple western food yang just goreng2 sahaja, aku buat fish n chip jea, serve with salad.. fuhhhh... yg kentang tuh aku rebus skit then pastu goreng, ikan dory tuh, aku letak garam n lada hitam, pastu aku salut nge tepung jagung biar garing sikit.... then, salad tuh aku campur ngan bawang hiris nipis2, tomato n perasakan sikit ngan jus lemon skit, garam n gula.. best rase cam masam2 manis.....


fish n chip

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...