Tuesday, January 25, 2011

tak sabarnya part 2

alahai.. semlm janji nk upload latest tentang kisah something yang aku nk buat apabila balik kije kan... tapi nampaknye x terupdate lagi lah kisah tu kan pasal smlm mr right aku balik then bw kije yg blh memberi manfaat... so, semlm aku buat kije tuh sampai kul 1.30 pg n tido jam 2.30 pagi...

as a conclusionnye, aku try today to make it n upload cepat2 ek... insyaAllah...

hehehe..... so, semlm sempat buat burger jealah for our dinner last tonite.. n now just thinking our menu for tonite.. any idea?.. pening betul mikir menu2 hari-hari nie, bukan pening nk masak tau... i love cooking.... hahahaha... biar x pandai pum.. janji masak... air tangan aku jugak.. hehehehe....

tulun... tulun... idea.... nk mkn ape dinner mlm nie.... huhuhuhu.....

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...