Saturday, January 15, 2011

makan-makan lagi

hahahaha.. aku rase ari nie aku terlebey rajin kot.. adusss.. angin ape ntah.. tapi for sure bermcm2 aktiviti aku di dapur hari nie... hahaha

aku rase kan kalu korg tgk muka aku yg tem**m nie, mesti pas korg baca korg ckpp patut lah tem**m, asyik aktiviti di dapur jea kan.. kih kih...

actually tadi kan aku buat laksam, so mr right aku nie, berkuah2 nie die krg sikit tp mkn jugak lah pasal aku ckp kalu xnak lemak2 kena byk mkn berkuah... (hehehe... kat mane ntah aku amik petua nie....mcm silap ja)... hahaha, so, telan jugak lah atleast abis jgk ssepotong laksam tuh.....

sampai jam 9.30 td mr right aku cam lapar ja... so, kesian kat die aku pun p lah kat dapur n sediakan ini

>

>

>

>

>

>

>

>

>

sandwich sardine

>

>

>



sandwich sardin, yang paling senang... just letak bawang, tomato, lada kecil, n roti di sapu ngan mentega sedikit... sambil di temani setia dengan air kosong.. hahahaha


hurmmm.. ade satu agi yg aku tak sempat nak snap gbr lagi.... hehehe.. jap2 agi aku post lagi ek... woha woha... happy2 sungguh ini hari..

~la la la la la la la la~



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...