Thursday, January 13, 2011

our 2nd 4th anniversary

actually, date nie 13.01 is my sanding time 4 years ago...
tepat pas zohor 13.01.2007 aku telah di sandingkan dengan jejaka melayu terakhir...
waaaah.. hehehe... tapi time tuh cuace baru lepas hujan..

kenangan sungguh semua ini, aku rase macam baru ja kawen... hahahaha
anyway, mlm nie rase nk masak special lah sikit for me n mr right aku tuh, western food kot, hehehe... tgk lah mcm mane, sebab aku kalu boleh x mau terlepas every sweet date in january for every year.. hik hik...



cuma satu lah harapan yang masih tinggal harapan, moga2 Tuhan makbulkan impian aku n mr right to be a mommy n daddy soon... hik hik.. kalu boleh dah x nak dah post entry emo2 gini... hehehe.. n by the way, for information, aku sekrg nie baru stat balik minum akar kayu.. selepas 10 hari tpaksa tinggalkan and now continued balik... hahahaha.... pahit ku telan jua..... hehehe

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...