Friday, November 19, 2010

ayam oooo ayam

salam sume.. sekrg aku dah kat kemaman dah.. bess kat umah sendiri kan... hehehe
korang mesti tertanye2 ape halnye tajuk atas tu kan.. actually aku just nak share ayam2 aku yang aku beli utk anak sedara aku last 6 month ago... aku balik raye nie, terkejut aku tgk ayam yg aku beli tuh da besar giler n montot2 macam aku... hehehe....

jom layan... ayam2 aku nieh....


ayam-ayam aku yang montot.....


hurmm.. amacam comel x ayam2 aku nie... insyaAllah nati boleh ler merasa dagingnyer... hehehe.. tp x sangka lah ayam yang aku beli dengan harga rm2 seekor nie dah besar ropenyer.... hehehe....

semangat jugak aku nk beli lagi... hehehe... bukan mahal pun kan... jerumus kan diri dlm aktiviti penternakan pulak lah gamaknye.. hahahaha.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...