Thursday, November 25, 2010

meredah samudera

ape kena ngan aku nieh... tetiba tajuk atas cam pelik ja.....

hahahaha... sebenarnya... nie tajuk novel yang memang aku suka sgt... aku tahu ade novel nie pun dr my hubby lah... tengah-tengah pening cari bahan untuk goreng proposal katenyer... terus jumpa this novel which are very2 suitable for me lah.... tapi memang besss novel nie....

aku suka jln citer novel ni ... more pada knowledge n experience seorang pelaut... yea lah background aku nie dr maritim kan... maklumlah dulu aku amik course maritime management... pastu kerjaya pun memang terarah dlm bidang maritim.... hehehe... dah 11 tahun dlm bidang nie.... memang bess x rugi... aku sayang sgt bidang aku nie n tu yang setia 11 tahun.... 3 tahun degree maritime management kat KUT@KUSTEM@UMT + 8 tahun kerja di bidang maritim....



meredah samudera, bahan bacaan bagi mereka yang ingin memulakan perjalanan career as an ordinary seaman / crew ship...

tp satu jea yg x best... aku nie punyelah sibuk sampai x abis lg baca novel nie... hehehehe... sayang rase nk abiskan novel nie.... bess kan kalu ade bayak lagi bahan bacaan yg related ngan marine field nie kan.. boleh aku beli byk2... hahahaha

3 comments:

  1. wow ! cik zan , saya nak tempah satu boleh ?? ~syuaib

    ReplyDelete
  2. hurm...nati sy try cari lg sebab bebaru nie ade 1 ja.. sy yg last.... hehehe... camne kije ok ker? ade mase dtg ah sini....

    ReplyDelete
  3. Assalamu'alaikum Cik Puan Miss Zau,

    Terima kasih kerana sudi membeli dan membaca novel karangan saya. Saya berbangga dapat menyumbangkan sedikit ilmu yang bermanfaat.

    Salam mesra buat Cik Puan serta suami dan selamat membaca.

    Imran Yusuf
    http://meredahsamudera.blogspot.com
    http://bicarapenulis.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...