Saturday, November 27, 2010

emosi terganggu

salam... tgk tajuk atas mesti hati masing2 tertanya2 ape kena ngan aku nie kan....
sebelum tuh.. layan dulu picture kat bwh nie.. for sure korang seme akan tau link tajuk di atas ngan picture kat bwh nie ek...

jom jom... skrolll ke bawah...

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
inilah die buaian baby yang aku suke kat giant tuh....
actually benda nieh lah yg aku nk sgt nie...kira wishlist aku laaaa.... tgu baby jah yg x kuar2 agi.... hehehe... tu yg aku ckp emosi terganggu tuh... benda alah nie lah yang aku nampak mase kat Giant Terengganu.... aku nk beli tp... huk huk huk...

jom lyn lagi....


cantik kan?... huhuhu....sedihnyer tgk benda nie....
aminnnnn.........
ku berdoa sentiasa semoga termakbul jua nanti... amin....

2 comments:

  1. salam..
    ala..ciannye,masa LM ngandung anak pertama pun LM idamkan ni juga.Selamat dpt..hehe.padahal bkn pki st pun dah la menyempitkan bilik..haha

    ReplyDelete
  2. hehehe... tu lah kan.. kekdg x pakai pum.. angan-angan ja dulu LM... hehehehe... bende yg takdop lg kan.. hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...