Monday, November 22, 2010

si kecil tu'et kesayanganku...

salam semua... memandangkan aku nie takdek anak (utk pengetahuan korang, da nak masuk 4 tahun aku kawen... huhuhu).... si kecik tu'et nielah yang menjadi kesayangan n tempat utk aku melepaskan kasih sayang aku....

budak kecil tu'et nie my nephew tau.... he's the one and only... mumumuah.... sayang die tau....

jom layan picture si kecik tu'et ngan otomen yang bru aku beli.... hehehe....

kekdg tgk atomen tuh cam nak same beso dah ngan die nie... hahaha
comey nyer si kecik nie.... sayang nyer cik ngoh....
cubaan membuat 'peace' yang x menjadi... hahaha
layan picture budak kecik tu'et nie.... terus aku dok berangan2, if time aku kawen n aku bunting pelamin dulu mesti anak aku sebaya ngan si kecik tu'et nie... tapi tulah... tuhan x bagi lagi rezeki....

akan aku tunggu mase n rezeki yang akan di kurniakan olehNya.... di samping usaha dan Tawakkal pada Nya... Amin... moga2 ade sinar cahaya di dalam kehidupanku..... Amin.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...