Monday, November 8, 2010

rumah ku

actually, aku da beli rumah nie dlm bulan 08/2007, it's about 3 years dah aku stay at this house... mulanya memang aku x plan nak beli tp memandangkan kat area kemaman nie susah sungguh nak cari umah sewa... n nak dijadikan rezeki aku terjumpa lah rumah dekat taman geliga sempadan nie.... rumah aku nie betul2 border between kemaman n kuantan.... nak cakap duk kmm, trg pun boleh n nak cakap duk kat ktn, pahang pung boleh... hahahaha...

so pendek citer aku nak share nge korang keadaan dlm umah aku nie... aku nie x berapa pandai nak deco rumah... so sesape have an idea utk mencantikkan lagi ruang umah i nie... tolong2 lah yea... nak panggil Mr Eric Leong memang sah sah x dptkan.. so korang help me ok.....


haaa... camane... x brape cantik kan... hurmm... sekarang aku dah ubah ke position lain dah.. later2 ade ms aku upload gbr ruang tamu aku yang terbaru ek.... tp still not satisfied.... huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...