Monday, November 29, 2010

my mom birthday

semalam my mom birthday 28.11.2010..... aku sayang mama aku.. dia lah yang melahirkan aku... dia lah segala-galanya bagi aku.... setiap ape yang aku inginkan, dia akan sentiasa memenuhinya tanpa jemu... apa yg aku nak mkn akan segala di cari atau di buatnya tanpa penat n lelah... aku paling sayang mama aku.....

balik ry aji baru nie, mama aku merajuk sebab aku x bawa die p jalan-jalan... maafkan org mama.. tapi alhamdulillah aku da tebus balik silap aku tuh n alhamdulillah mama boleh terima.... aku tau mama boring sorang-sorang kat umah time abah p kije.... tapi keadaan yang menghadkan aku untuk memenuhi segala-galanya...

di kejauhan ini, hanya doa semoga mama sihat walafiat di samping abah tersayang.... aku sayang mama aku... mumumuahhhhhhh....

aku baru ja sudah membungkus hadiah yg aku akan pos hari nie utk mama... mesti terkejut punye... hahaha...

hadiah mama yang da di siap dibungkus

aku beli 2 helai selendang buat mama tersayang.....
perbualan si anak dan si ibu...

ibu: nape col ma tadi...
anak: aik tanye org lak, org nk wish besday ma la nie...
ibu dengan nada terkejut tanyer lagi: besday sape, ma ker? bile?......

hahaha... haihhh jugak aku semlm... siap mama aku x tau pulak besday die.. ayoyoyoyo....
insyaAllah nati kite sambut same2 nge besday aboh yea mama..... muah....

selamat hari lahir buat bonda tersayang....
pn rehani mohd hamidi......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...